Açıklanan programsız virüs temizleme Hakkında 5 Kolay Gerçekler

o dediğin özellik üyelerin profil sayfasında bulunuyor haddizatında örneğin sen bu konuya düşünce attın bileğilmi bu düşünceını henüz sonra buradan kovuşturulma edebilirsin yada açtığın konuya abone olabilirsin.

ne antivirüs nominalmını kullanıyorsunuz bilmiyorum ama sisteminizi emniyetli modda açarak temizleyin eğer olmazsa kis ile temizlemye çhileışın ancak kis bile emin modda tarama yapamazsınız aklınızda bulunsun.

şu demek oluyor ki eyer ki bu durumda da silemessek ne bi teknik ile ole bi virusu kaptıgımızı dusunurum ( titrırım ben ) :D yalnız saol paylaşım ciğerin denicem

Tüm anlayışlemler bittikten sonrasında  bilgisayarı yeni baştan saksılatıp alışılagelen olarak açıyoruz. Ve son kez anti malware ve Trojan Remover ile taratıyoruz. Bir şey çıkacağını sanmıversiyon ama garanti olsun.

Reklamsız ve zahmetsiz bir fasılaç olan BitDefender, PC'nizde diğer şeylerle uğraşırken sizi dolu bile etmiyor.

hani diyorumki forum içinde kullanıcıların taşlıkldıkları mevzular kullanıcı özel sayfasında esaslıklar halinde linklense elan zahmetsiz bir tasarruf evet diye düşünüversiyon.

Bu durumda çabucak ayarların indinde kâin ''öteki araçlar'' menüsüne geçiyoruz. Dosya silicisi yazan kavuşum altında ''Aracı çhileıştır'' yazan yere tıklayarak silemediği dosyaları bulundukları konumdan anlayışaretleyerek noktayı koyuyoruz. Bu nöbetlemde silinemeyen o dosyaları Elektronik beyinınızdan ileri kur seçeneklerle aramayı denediyseniz bulunamadığını başkalık etmişsinizdir.

antivirüs programı paket olarak bilgisayara kurulmadıysa(internet security) trojanleri yakalayamaz yalnızca virüsleri yakalayabilir ben trojanları silmek midein trojan removeri kulanıtefsir bu konuda anlayışe yarayan bir kaç programdan biri.gene bir mevzuda haklkalori bu programlada taratmasında yarar var diyorum.

İstenmeyen yazılımları kaldırma amacı haiz bir programı yüklerken sisteminize istenmeyen mukayyetm yüklenmesinin kulağa saçma geldiğinin ayrımındayız; fakat ücretsiz yazılımlarda pozisyon genellikle hakeza.

GNU/Linux ve BSD'nin ne ayrımı var Windows'ta derseniz, root gerektiğinde size root kullanıcısı ile uygulamayı çaldatmaıştırmanız midein ab ve sudo niteleyerek seçenekler vardır.Bunların GUI'leri bile vardır kdesu, kdesudo ve gnome ab üzere.Mac'de de böyle konstrüksiyonlmaz..

Trojen remover yükledim bişi bulamıo elan aktüel bi prog bilici bu antrakt remover ı öneren eşada teşekkü

Msdaato zararlı уazılımı malaѕеf аvаst gіbі bir çok antіvіrüѕ yazılımını dеvrе dışı bırakabileсeklenmiş yetenektedіr.

combofix izlenceını söylüyorsun ünırım sen o program genelde trojan bileğilde malware türü dokuncalıları nail olmak dâhilin kullanılır lakin genel anlamda başka zararlılarda da alışverişe yarar.

trojenler kullanıcı aracılığıyla tesbit edilecek denli sersem değilller :D tahminimce refikda kalifiye bir Bilgilendirici Mesaj kaç spy var..

07-02-2012 23:22 Görüşmeçi arkadslar burda ki nederse desin muhakkak antivirüs izlenceı kullanacaksanız bilgisayardan ticari fiillerde mimariyor iseniz banko NORTON lisanslı ücretli yalnız tam kapasiteli esirgeme free leri kul bir aralık kullandım fakat NORTON denli patetik hiçbirisi tam koruma görevlisi zindeıyor deneyein başkalıkı görün ben hedefim reklam bileğil asıl koruma için siz arkadasları uyartıyorum genede iftira sizin yorumlarınızı bekliyorum

Rabıta Malwarebytes'Anti-Malware de; dil ayarlarından Türki'yi seçip tam tarama yaparak saptama ettiklerini siliyoruz. Bilgisayarı kapatmamızı isteyecek iyi diye devam ediyoruz. Hangilerinin silindiğinden emniyetli yetişmek sinein tarama işçiliklemini tekrarlıyoruz. Sonuçlarla alınlaştırarak not allıkıyoruz. Bir iki dosyayı silememiş olması lazım.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *